Returnering og ombytning af varer

Som en ekstra service tilbyder vi, at beløbet for en vare kan refunderes, under følgende forudsætninger:

  1. Varen er ubeskadiget og i ubrudt emballage/byttepose
  2. Varen returneres sammen med gyldig bon
  3. Varen er ikke købt med gavekort
  4. For varer købt på kreditkort tilbageføres beløbet på samme kreditkort
  5. Varen byttes senest 30 dage efter købsdatoen angivet på kvitteringen.

Hvis du ønsker at returnere varer købt på laesoefruer.dk, har du 30 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtog din ordre, under følgende forudsætninger:

  1. Varen er ubeskadiget og i ubrudt emballage/byttepose
  2. Varen returneres sammen med gyldig faktura
  3. For varer købt på kreditkort tilbageføres beløbet på samme kreditkort
  4. For varer købt med gavekort, tilbageføres de på et gavekort
  5. Varen byttes senest 30 dage efter den dag, du modtager din ordre

Du har følgende muligheder for returnering:

  1. Har du ikke mulighed for at returnere varen i en af vores butik, kan du sende varen retur til vores centrallager på adressen: Læsøfruerne, Storhavevej 4, 9940 Læsø Du skal blot vedlægge en udfyldt fortrydelsesformular] sammen med din faktura. Du modtager en mail, der bekræfter når vi har modtaget og behandlet din returordre og refunderet beløbet. Kontakt Kundeservice på kundeservice@laesoefruer.dk hvis du ønsker en returlabel.
    Hvis du returnerer varer med DAO, så tager Læsøfruer ikke ansvaret, hvis din pakke ikke dukker op hos os. DAO leverer nemlig ikke til erhvervsadresser.

Er der nogen varer jeg ikke kan returnere?

Det er ikke muligt at returnere følgende varer:

  1. Skønhedsprodukter, hvor plomberingen er brudt, af hygiejniske årsager
  2. Elektroniske gavekort
  3. Varer med særlige krav til opbevaring

Hvis du ønsker at fortryde din ordre, efter den er faktureret og afsendt, har du følgende muligheder:

Du kan nægte at modtage eller hente din pakke. Når den kommer retur i vores varemodtagelse, får du din betaling refunderet samt en bekræftelse sendt pr. mail.

Reklamation

Når du handler på laesoefruer.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, såfremt du kan fremvise købsbevis. Ønsker du at få behandlet en reklamation, kan du med fordel henvende dig i en af vores butikker. Her kan de hjælpe dig med at konstatere defekten af produktet og rette henvendelse til Kundeservice, som kan tage sagen videre.

Alternativt kan du sende en mail til Kundeservice på kundeservice@laesoefruer.dk med et ordrenummer, 
beskrivelse af defekten og billede af fejlen.

Hvis du modtager en defekt vare, eller der mangler en eller flere varer i ordren, skal du sende en 
skriftlig henvendelse til Kundeservice på kundeservice@laesoefruer.dk
Her bedes du oplyse dit ordrenummer og hvorvidt kassen var beskadiget, eller lukket med tape fra GLS, Burd eller PostNord. Du bedes ligeledes sende os et billede af den defekte vare/kasse.

Bytteregler

Julegaver der er købt i december og har påsat byttemærker, kan byttes frem til d. 31.01.2019. Når du køber en vare og tilvælger byttemærke kan den byttes i 30 dage fra købsdato.

Varer købt hos Læsøfruerne kan ombyttes til andre varer eller gavekort inden for 30 dage når:

  1. Varen er ubeskadiget og i ubrudt emballage/byttepose
  2. Varen er plomberet og påsat et byttemærke
  3. Varen byttes senest den dato, der er anført på byttemærket
  4. Du kvitterer med underskrift samt tydelig navn og adresse

Må jeg give dig 10 % rabat?

Tilmeld nyhedsbrevet og få 10 % på din første ordre, samt andre gode tilbud. Du accepterer samtidig Læsøfruernes privatlivspolitik